divendres, de desembre 1

Reclamacions...

Ahir quan vaig intentar agafar el tren de les 7:18 per anar a estudiar, no vaig poder l'únic que sé és que passà a les 7:38 (20 minuts tard) ni explicacions ni res (com és normal, no és el primer cop que passa), però eixe dia estava un poquet "cabrejat" i de vore com RENFE fa el que vol vaig decidir escriure la meva primera reclamació (19 anys de cabreig acumulat donen per a molt).
Abans d'entregar-la ja sabia que no se'n faria cas, segurament algú la llegiria i poc més (vaig posar que em tornaren els 2'40 € que val el bitllet d'anada a València, com veieu no és gens barat) i després d'entregar-la em va saber un poc mal (apart de la pèrdua de temps).
En fi, de a les 7:44 que tindria que haver estat en València vam aplegar a les 8:10 (26 minuts que és lo que se suposa que tarda el tren que agafe en arribar a València).

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola mestre!

Lo de la Renfe és lop pitjor del món, i tranquil que en Gener pujarà el preu...Per cert, per a quan un cometari sobre la sèrie "Lo que surja"? Són uns cracks!!

Salutacions