dijous, de desembre 21

El meu mòbil...

Jo vaig ser d'eixes persones que es va comprar un mòbil tard, fa exactament uns 4 anys i mig (quasi res!, en aquell època tota la gent ja en tenia un). En tot eixe temps tota la gent que, més o menys conec, ha canviat de mòbil almenys una vegada o més. El meu mòbil és un SonyEricsson T300, que en aquell temps triunfava (era en color!) . Ara està molt passat de moda i és exageradament gran (comparant-ho en els actuals), tant i això el meu mòbil no és una cosa que use en molta freqüència (vaig eliminar els jocs i tot) i per tant no em corre pressa canviar-me'l, de moment ningun mal de cap que ja és dir d'un producte electrònic (i que dure molt més!).

2 comentaris:

Joan ha dit...

Fixa't tu que jo encara no tinc mòbil... Però imagine que hauré de comprar-ne un aquest estiu, abans de marxar cap a la Uni, per tot allò d'estar en contacte amb la família i tal. Però mentre no el necessite, no en tindré.

Agustí ha dit...

uoooo... i jo que feia 4 anys em pareixia raro no tindre..... et felicite!