dijous, de desembre 28

Menjar japonés...

Ahir, per primera volta, vaig anar a un restaurant japonés, i la veritat és que em va sorpendre. Sempre pareix que el menjar japonés és cru i coses d'aquestes i he de dir que estava tot molt bo. Vam començar en sushi, després sopa de miso i algunes coses més (no me'n recorde dels noms tècnics). El local estava molt bé i el servici molt atent, a més, hi havia una planxa al comedor on un cuiner feia coses de manera molt espectacular (era un crack!). No ens vam poder acabar tot el que demanàrem (i després diuen que en eixos llocs es menja poc), això sí, car era prou, però va valdre la pena per provar coses noves.

2 comentaris:

Joan ha dit...

Nota mental: Menjar a un japonés.

Wostin ha dit...

Caram, jo encara no he probat el menjar Japonès, però me'n fas venir ganes. M'afegeixo a la nota metal.

Merci pel comentari Agustí. Encara és aviat, però jo penso que les coses ja em començen a anar millor jeje

Bon any nou!