dimarts, d’octubre 24

Notícies...

Ja fa temps vaig comentar el que li passà al meu iPod, però gràcies a Rafeta el vaig tornar a la vida, com? Ben fàcil, a ell se li va fotre el seu iPod (4G, igual que el meu) però de 20 giges, així que li vaig demanar que me'l deixara i intentar que anara. Després d'obrir-lo i posar el disc dur, ja va ser tot fàcil, tenia un iPod "nou". A Rafeta li agraisc el que me'l deixara.
També Martin Varsavsky (l'impulsor principal de Fon) escrigué al seu blog, que tot usuari de menéame tindria la seua fonera gratis, així que com no perd res per intentar-ho la vaig demanar, ja que sóc usari desde juny de l'any passat, quan m'arribe ja vos avisaré. En fi, bones notícies...

3 comentaris:

Joan ha dit...

Crec recordar que vas mencionar que l'havies comprat de segon mà el teu iPod... On, si es pot saber?

Agustí ha dit...

efectivament és de segona mà, peró si lliges bé el post on es desciu la mort de l'ipod era del meu germà (ell se'l comprà en k-tuin).... ho sent...

Joan ha dit...

K-Tuin... No tinc ni idea del que és. Bé, era per saber-ho. Gracietes. De totes formes jo ja tinc un MP3 (i qui no?). No és un iPod, però bueno...