dimecres, d’octubre 11

Ferran Torrent...

Aprofitant que ha tret l'últim llibre de la seva "triologia valenciana" (Judici Final), he decidit a rellegir les dues parts anteriors de Ferran Torrent. La primera volta que els vaig llegir encara no captava tot el que es deia en el llibre (encara que es deixa prou clar qui es qui a la vida real) però ara i veient com està el "panorama" trac diferents lectures de la primera volta que el vaig llegir. Esperem que l'últim mantinga el ritme i la qualitat dels anteriors amb la seua dura crítica cap a la societat valenciana.

1 comentari:

Joan ha dit...

Hola. Jo, de Ferran Torrent he tingut el plaer de llegir "Gràcies per la propina". El vaig llegir fa temps ja i és un llibre que em va encantar per la forma en la que està escrit i per les històries, molt divertides algunes i altres no tant, que li passen al protagonista.
La millor part, les aventures per les que passa a la capital de l'Horta.