diumenge, d’octubre 15

Més canvis...

Aprofitant el pont he intentat enterar-me de les coses que ofereixen els serveis webs que use normalment. El primer que he fet ha sigut fer el meu "blogroll" (mostra els blogs als que estic subscrit amb el Bloglines) però com és tan gran (estic subscrit a uns 50 blogs) millor posar un enllaç amb el meu perfil públic del Bloglines a la secció d'enllaços.
I finalment volia posar una imatge amb el meu correu (no sé com posar lo del mailto) per a que m'insulteu o m'humilleu en privat o, també, perque no, m'oferiu propostes de matrimoni. Així que vaig descobrir el generador d'imatges per a direccions de correu (ja siga Gmail, Yahoo o MSN) i l'he posat. Així que, ja sabeu suggerències o crítiques al meu correu (per si teniu vergonya de deixar un comentari).