dissabte, de setembre 1

Konfabulator...

Últimament he estat usant prou Konfabulator (serà perque m'he acostumat al Dashboard del Mac OS X).
Per als no-iniciats, es tracta d'un segon escriptori anomentat Konsposé on posem widgets (miniaplicacions) que fan tarees molt concretes. Jo tinc posades algunes: una que em diu el temps a Alzira, una que simula uns post-it's, un calendari i un amb la llista de coses a fer.
Es poden baixar molts widgets desde el propi programa, hi ha per totes les classes (visors de temperatura, comptes enrere per a presentacions d'Apple, etc.).
Jo abans usava el Google Desktop Search, que en compte de widgets són gadgets, però entre que l'index que feia no m'agradava gens (realment no l'usava) i no tenies la flexibilitat suficient per posar les coses on tu volies, em vaig decidir canviar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

No se como te has podido aconstumbrar al Dashboard... pero bueno...