dijous, de setembre 20

Firefox...

Desde que em van posar Internet a casa (encara tinc connexió de 56k, sí!), i després d'unes males experiències amb l'Internet Explorer em decidí passar a Firefox (l'Opera mai m'ha agradat tot i reconèixer que és molt bo) tot i que la memòria que usa en ocasions és extremadament gran.
El que més m'agrada són les extensions ja que ens permet tindre un tot en un (hi ha per quasi tot) però aquestes són les que use:

  • TorrentBar: Per buscar fitxers .torrent senzill, fàcil i amb molts motors de búsqueda predefinits.
  • FlashGot: Indispensable si et vols baixar alguna cosa gran amb el Firefox, et permet una total integració amb el teu gestor de descàrregues preferit.
  • Del.icio.us Bookmarks: Per no tindre que anar tota la estona si vec alguna cosa i m'agrada amb un simple botó ho tinc tot, a més, últimament l'han millorat molt.
  • AdBlock Plus: Com podreu imaginar no em sobra l'ample de banda i em permet bloquejar els anuncis de les pàgines que més visite, un funcionament transperent.
  • FoxyTunes: Que ja me l'instal·lí fa temps però estes últimes versions incorporen moltes millores que paga la pena tindre-les (com la que mentres escrius un post et posa directament la cançó que estàs escoltant).
I vosaltres useu alguna?

----------------
Escoltant: Benjamin Biolay - Rendez-vous qui sait
via FoxyTunes

3 comentaris:

Joan ha dit...

Jo utilitze bàsicament el FireBug, indispensable per a fer pàgines web...

Em pareix molt interessant el TorrentBar. Me l'he instal·lat i ja et diré...

Guillem ha dit...

Jo utilitze tots els que ja has comentat menys el TorrentBar. Per altra part també utilitze el PDF Download, que és un xicotet script que et pregunta que vols fer amb els arxius pdf (visualitzar, descarregar o vore en html)

Anònim ha dit...

Te invito a pasarte por extensionesfirefox.blogspot.com para que puedas descubrir más extensiones. Crec que t'agradará...