dissabte, de novembre 25

Scoop...

Ja he manifestat la meva idolatria cap a Woody Allen, i després de vore Scoop es reafirma més encara.
A pesar de no ser una de les grans, no deixar de ser un bona pel·lícula ben realtizada i ben contada. Qui em convida al cinema (jo feia almenys dos anys que no anava a vore cap pel·lícula) no havia vist cap del gran mestre i no va quedar decebuda i a més li entrà ganes de vore les millors pel·lícules de Woody Allen com "Annie Hall" o "Misterioso asesinato en Manhattan". A Woody Allen encara li queden molte pel·lícules per fer, i a més, de qualitat.

1 comentari:

Joan ha dit...

Sí, és genial. Jo no n'he vist moltes, però aquest estiu vaig aprofitar la tirada de La 2 per veure'n unes quantes i una de les que més em va agradar va ser Todo lo demás. Molt divertida.
Ahir (diumenge) vaig veure Match Point que no l'havia vista. Molt bé també, el final un poc inesperat. No dic res, per si algú no l'ha vista, però ja dic, ha sigut inesperat per a mi. Scoop a veure si vaig al cine a veure-la...

Salut!