dimarts, de març 28

No a la Comic Sans...

Mirant per vaca.mu m'he trobat aquesta pàgina. La veritat és que jo use poques fonts comparant-ho amb el nombre que tinc instal·lades, normalment use la Arial i dues fonts més. I hi ha fonts a que li's tinc mania com potser la Times News Roman (la pitjor font coneguda pel home) o la Comic Sans (pitjor encara per estar patentada per Microsoft). En definitiva, tindríem que donar més suport a aquest tipus d'iniciatives necessàries, començant per comprar una camisa que per altra part estan molt xul·les!!!.

2 comentaris:

Wostin ha dit...

Jo tampoc soporto la comic Sans...

Has vist algun cop la font que es diu "Klingon Script"? Com el seu nom indica (per si no es nota xD), simula l'escriptura Klingon.

gemma ha dit...

Quan va sortir m'agradava la Comic... però amb tant ús que s'ha fet, l'he avorrida! L'odio!

Cartes de restaurants, targetes de visita, impresos oficials..... arghhhhhhhhhhhhhh!

M'agrada la iniciativa de la web, vaig a imprimir-me unes etiquetes!