diumenge, de març 26

La nit...

L'altre dia vaig vore un documental a Punt2 que parla sobre la gent que treballa per la nit a la ciutat de València. En aquest capítol van eixir els que porten la S.A.M.U. (unes quantes darrere van eixir els forners) i deien que valia la pena treballar per la nit, era tot "més" tranquil, i aleshores aparegué una imatge de la ciutat de València per la nit, i no ho pareixia, amb els fanals il·luminant-ho tot pareixia un altra ciutat. Era més bonica i li donava un aire de tranquilitat que no es veu pel matí quan estic allà. La nit li va bé a València.

2 comentaris:

Wostin ha dit...

Hola!!

Jo he estat un parell de cops a València, pero no l'he vist mai de nit... seugr que és preciosa.

Per cert, la pàgina que et referies a l'entrada anterior és molt original!! l'he provat i m'ha endevinat el que estava pensant!!

Salut!

Agustí ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari...
No em crec que algú puga llegir aquesta merda...