dimarts, de febrer 14

Jymmy Corrigan, the smartest kid on earth...

Hui, aprofitant que he acabat prompte el que tenia pensat fer, he passat per la Fnac i m'he comprat un comic. Aquest comic és realment bonic, té una força visual realment espectacular. L'he començat a llegir i la veritat és que un poc trista la història, però quines històries no ho són?
Aprofitant la meva "excursió" a la Fnac, també m'he comprat un Cd, exactament aquest. M'agrada molt, i encara que alguns diguen que el meu criteri musical es forçament discutible, diria que tindrien que escoltar més i parlar menys.
Hui també és "San Valentín" i com no (a lo millor són imaginacions meues) he vist molta gent besant-se, fent-se carícies,... Per 18è any consecutiu mantenint-me en els meus tretze (a això se li diu fermesa?).

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estava intrigada pensant quin disc seria, però no m'has decepcionat. Els Wilco són impressionants, bona elecció.
P.D.: Et recomane dos discs nous. El dels strokes i un directe del gran Quique González "Ajuste de cuentas".
Au.
Àngela (Manuel)