dissabte, de febrer 18

El forat...

El forat, és una pàgina que inclou una secció anomenada generadors que està molt divertida, té de moment quatre generadors:

  • Noms de pagès (llaurador): Està molt divertit vore els noms que eixen i la sonoritat que tenen els noms (jo he fet més d'un nom que pareix i tot que es de veres).
  • Poemes catalans: És dels que més m'agrada ja que aconsegueix poemes realment surrealistes i queden (a voltes) molr bé.
  • Sectes: Aquest només introduint el teu nom i cognom et diu a quina secta tindries que "pertanyer".
  • I per últim el Reencarnòmetre: Aquest també està molt treballat i et diu el que has sigut en les teves vides anteriors (a mi em diu que en la meva anterior vida vaig ser dofí!).
A més dels generadors elforat.net té també una tira còmica i altres seccions com un joc anomenat el Clatellòmetre, fet amb Flash i que està molt entretingut (proveu-lo!!).