dissabte, de gener 28

L'Inspector Gadget...

M'encantava eixa sèrie. Crec que la feien en La2 i després de que arrivara jo de l'escola, em posava davant de la TV i ja no hi havia res més al món. Sempre passava el mateix, que si el cap sempre explotava pels aires amb la notificació "explosiva, que si Sofia li salvava sempre ja que l'incompetècia del Inspector Gadget eren freqüents, i un llarg etc's de situacions realment divertides. El més enigmant de la sèrie era el dolent. Eixe home que només feia que tocar el seu gat i poc més en la sèrie (bé, eixir sempre amb el seu cotxe propulsat al final del capítol). Així era la sèrie.
Realment el que més molava eren els 'gadgets', terme que ara s'utilitza sobretot per als 'trastos' que els frikis desitjen, jo conec gent (no diré noms) que faria coses horribles per tal de comprar-se un gadget. Ara el gadeget més desitjat és una PSP, i no m'estranya ja que ho té tot. Es pot jugar, es pot sentir música, es pot connectar a Internet,... Què faria jo per una PSP? Millor no m'ho pregunteu.