divendres, de juny 8

Macs...

Aquesta setmana he estat 'tastant' la poma, ja que un company s'ha comprat l'última actualització dels MacBooks. Sempre m'han agradat els macs, i això sense tocar-los, i ara que n'he provat un i m'han deixat tratejar encara més.
És espectacular! És realment molt intuitiu el Mac OS X, i fa que coses que pareixen complicades no ho siguen per a res. Hi ha una integració total entre les aplicacion reduint així el temps per fer qualsevol feina, enviar-li a un company un fitxer per e-mail, gràcies a quicksilver és qüestió de 10 segons com a màxim.
També vam usar la terminal (és UNIX en definitiva) i és tot un acert poder usar el gcc i altres ferramentes lliures dins d'un entorn tan amigable, com no porta el vi, el emacs (el aquaemacs està molt bé), i un llarg etc.
També, com no, vam "comprar" el Parallels i el provàrem per vore com anava el Windows (teníem que instalar-lo perque per algunes assignatures ens fan usar ferramentes que no estan per a altres SO's). S'instal·la en no res (el que tardaria en ta casa) i després d'instal·lar les Parallels Tools, l'integració és perfecta pots copiar d'un lloc a un altres només arrastrant i au... Molt ben fet.
Sens dubte, quan tinga diners (és a dir, d'aci molt!) el primer que faré serà comprar-me un mac, i amb l'increíble Leopard (el dilluns 11 serà un gran dia!).

1 comentari:

Joan ha dit...

Mira, perquè tinc el portàtil novet de trinca (gràcies als meus iaios...), perquè jo també estava estalviant per comprar-me un MacBook. Jeje. El funcionament no ho sé, però el disseny és fantàstic!