divendres, de març 23

Ghost World...

En una de les meues múltiples excursions a la FNAC, a la secció de comics vaig vore Ghost World de Daniel Clowes. Ja em vaig comprar Ice Haven, un dels seus últims comics i em va agradar, així que encara que l'estil del dibuix era diferent me'l vaig comprar (eren només 8 euros!). La història tracta de dues xiques que han acabat a l'institut i es posen a replantejar-se el que faran a la vida, a part d'eixa història central es van introduint els típics temes de l'adolescència: sexe, amor, futur, etc. Tot això amb la visió de Daniel Clowes.
Buscant més informació sobre aquest comic, he vist que també hi ha una pel·lícula del mateix títol i que tracta sobre el comic, guanyadora de molts premis de cine independent. Una pel·lícula que intentaré vore si la conseguisc (tasca prou difícil pense).

1 comentari:

Joan ha dit...

Starring:
Thora Birch
Scarlett Johansson
Hi haurà que veure la pel·li encara que siga per veure-la a ella... Jejeje.