dissabte, de gener 13

Basura...

A la meva facultat, només entres hi han d'eixos poals de basura per deixar coses especials com poden ser plaques base, teclats i un llar etc. residus informàtics. A voltes ens parem i veiem el que hi ha (hi ha gent que ja ha agafat més d'una coseta) i l'altre dia per casualitat em vaig parar i vaig vore alguns cd's, sens dubtar-ho vaig agafar alguns i vaig vore que tenien els títols d'algunes pel·lícules com la de Austin Powers i altres en que posava un número i la paraula mp3, així que pareixien de música. Els vaig agafar i quan vam tindre un ratet un company i jo vam vore si realment anaven els cd's i sorprenement anaven tots.
Vam agafar un bon grapat (hi havien almenys uns 70-80 cd's!) i en vam deixar molt més (hi havia fins un de fotos personals però vam saber respectar la intimitat). Hi havien cd's de música que buscava desde feia molt de temps. Com deien els creadors del popular ebay la basura d'un altre li pot servir a algú. Gràcies a qui siga!

1 comentari:

Joan ha dit...

Doncs sí. I si vau repectar la intimitat d'aquella persona que havia tirat documents personals al fem, vau fer molt bé. Per altra banda, aquella persona també hauria pogut ratllar el CD per a que no es llegira...