dimarts, de juny 27

Cans...

Fa temps que vaig llegir en un article del 'Magazine' d'un poble gallec anomenat Cans. Com la seua pronunciació és igual, van decidir fer també un festival de cinema. Substitueixen l'estora roja per un tractor que porta els espectadors a les mateixes cases del poble per vore les pel·lícules. Aquest últim any han tingut nombrosa afluència, i en edicions passades van anar actors de l'escena gallega com Luis Tosar.
La veritat és que es una proposta interessant i que segurament fa gaudir més del cinema a la gent que va fins allà, que quan anem a una d'eixes sales d'un multicinema.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc el Joan Puigcerver, estic provant el Windows Vista Beta 2.
El meu comentari no está relacionat amb el post, però... Què tal esteu per València?
Aquest matí he anat jo a la capital de la comunitat i quan tornava cap a Pedreguer allò era un caós.
Acabe d'aplegar de dinar fa una estona i he llegit el 20 minutos: "Tragedia en el metro de Valencia".
Això ho explica tot. Tot bé per allà? Cap amic ferit ni res? M'alegre de ser així i ho sent si no ho és.

Agustí ha dit...

Espere que no, a més eixa linia no la frequentem nosaltres... a més vam acabar els examens el 26...xDD! Esperem que lo del metro no vaja a majors...