dissabte, de gener 14

La Valenciclopèdia...

Mirant per internet, he trobat aquesta "enciclopèdia". És molt entretinguda, he estat almenys mitja horeta riguent-me perque té grans artcicles com el de "Sant Joan Fuster" (altament recomanable), a més la seva forma d'enfocar algunes coses és realment necessària en aquest món de bojos.
Cada volta que navegue, sempre faig les mateixes coses. Primer, mirar el meu compte a Bloglines per estar al dia als blocs que estic subscrit, després els comptes de correu (GMail, Hotmail, el de la UPV) i per últim veure els fòrums on més participe. Rarament faig alguna cosa més que no siga açò. Abans de que usara el Bloglines al Firefox, tenia plena tota la carpeta d'adreces d'interés i ho feia poc còmode. Gràcies al Bloglines visc molt millor. (Açò no és publicitat)

1 comentari:

Peazo invento la gaseosa ha dit...

tenim vides paral·leles?? jo faig el mateix! =)
Gran invent la Valenciclopèdia, eh? però jo em quede amb l'article de Santa Rita Barberá!! "que viva Blavencia".